28 Ocak 2011 Cuma

SUBATII BEKLİYORUUMMM 4 GÖZLEEE=))

Tabii bu aralar hayatımdaa cokkk farklıı bişiler olmadığındann ara ara yazıyoruumm=))
Herseyy aynıı subatt tatiliii geliyor herkess tatile gidiyor we  bende istiiyorumm yaa bananeeee bananeeee=))
Hem tatilde atalımm bebeğin temellerinii dimii =))deişklikk olsuunn;)
Acaiippp uludag gitmekk istyoruumm arkadasımm daha dünn döndü whitefestten=(bizde gidelimm diyoduuk ama sewgilii kocamınn yoğunluğndann fırsatt olmadıı tabi=)
Neyseee benn onu kandrablrsemm egerrr bi kaçamakk yaparızz=))
Aynurr diie bii kıss warr benimm müşteriimm bugunn otuduu beraber kahwe içtiik lafladıkk 2.cocuuk planlarındaymışşodaa=)bana sende mutlaka yapmnalısınn dünyanınn en güzell seyii falan filannn birsürüü sey anlattı tbii ben gene gazıı aldıımm:P oda martıı bkliyomuş çin takviminde kız göseriyomuşdaa=))hayırr bende subatı bekliyoruum kız gösterdiği içinn erkekk olursa walla boşa beklemişş olucamm=))amann neyse saglıkklı olsundaa=))
suu blog işine de sırf ilerde cocucguma okuturumm diye basladımmm=)bakalımm sıkılmaz da dewam ederseem okurr yokk etmezzsseemm artııkk yazdığım kadarıyla idaree ederrrr:P
aaa bu arada butiğim warr demiştim yaa barii bikaç parcaa ürünlerimden koyiimdee bloğuma renk gelsiin:))









(p.s:bu arada beni takip edenler arasına ersu da katılmışş tanrımm 3 kişii benii takip edioo nekadaaannn mutluyumm=P)

2 yorum:

  1. gül benim elbiseyi yerlere sermişsin aşkolsuun:)

    YanıtlaSil
  2. hehehehehe bebiişiiimm mankenn bulamadıım :D bidahakine seni kulllanıcamm ama karnınn iice cıckıncaa:D

    YanıtlaSil