17 Ocak 2011 Pazartesi

BEN GELDİİMMM HOŞGELDİİİMMM=)))

Blogumu acalı hernekadar uzun zaman olsada ben yazmak içinn yeni fırsat bulabildiimm=) önceliklee bloğumu acmamdaa bana destekk olann we tek takipçim olan eci_coyaa teskkürüü bir borç biliriimmmm=) Yazıkk kızcagız takipci listemdee ama bende hiçç biii olayy yokk yaziimdee en azından okuycak bişeyii olsun=)   Hayırr butun gün butiğimde oturup dizii izliyorumm benim neyim eksikk portkal agacından ,nunudan ,eci codan:P 
Mademm actınn bi blogg oturr yazz dimi amaaa=)
Yazıcaktımm hep aklımdaydıı aslında ama hepp bi yoğunluk bi yoğunlukk=) 
Hastalıklarr ,tatillerr,gezmeler tozmalarrr=)Ama artıkk karar werdiimmm düzenli olarak yazıcammm ya da yazmaya calısıcammm=))ilerde cocuk mocuk yaparım okurr bakk yawrucuuummm anneninn günlüğüü diye gösteririm=)Bosa dememişler dimii ama söz ucar yazı kalır =)Hem artıkk günlüğümü saklamama da gerek yokkkk amann annemm okur babam okur diyee=)

Neysee asıll mesele bugunn yazmamdakii ben bu aralarr annne olma hevesine kapıldım süreklii düşünüyorum   ( Sanırım biyolojik saatim geldiii =) Ama bi yandan da korkuyoruum acaba gercekten de sadece bi heves mi?Gercekten hazır mıyımm??En basitii gittiim 20lik dişimii cektirdiim(amannn yarabbimmm ne zormuşşş 6 gun oldu hala gecmedii)  'ya hamle kalrsam dişimm beni zorlarsa ilaçta kullnamam cocuguma zarar werir:( bilmiyoruum artıkk hevesmii gercekten de anne olmaya hazırmıyıım hamile kalırda doğurursam anlıycammm=)hayırr biann geliiyoo bi gaza geliyoruum o dk karnmda cocukk olsa o gazla doğurucamm ama sonraa bi ann daha geliiyooo cewremdekler güll sakınn haaa erken kızım gez tozz yaparsın küçüksün diyolar  sonra yine bi an geliyo we yine bi an geliyoo bu böyleeeeeeee sürüp gidiyoor=( en basiti kadın doğum doktoruna gittimm o bilee 'aa ne bebegiiiii gez tozz bu yasta cocuk mu yapılırr' dediii aptaall desenee ayyy ewettt tammda ideal yastasınız sağlıklısınz hayırlı olsun inşallahhhh olurrr=) piss sapıkk zatenn hiçç begndmedimm o doktoruu bidaha gitmiycem ben onaaaaa=)cok kızdıımm!hehehe yalnız tawsan dağa küsmüşş dagın haberii olmamışş=)
İşteee böyleeee bu ara bi bebek muhabbetidir gidiyooo ama böyle bi bebiş cıksa benden bu yenmez  mii sewilmez miiii??(kurban bayramnda gemi turunda tanıstımm bu bebişlee beennn=)adı NAZ=) bayıldıımm ba_yıl_dımmmm=) Allahım Allahımmmmm benimde böylee bi kızıımm olsuunnnnn lütfennnnnnn=(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder